Podczas Gali finałowej XIII edycji projektu Superbrands Polska, wśród 30 laureatów znalazła się między innymi marka Martini. Wyjątkowe wyróżnienie i tytułu Superbrands 2019 dla jednej z najbardziej ikonicznych marek alkoholowych na świecie odebrała Brand Managerka marki – Agata Ranachowska.
Marka Martini została jednym z laureatów XIII edycji projektu Organizacji Superbrands,która jako jedyna na świecie promuje ideę brandingu poprzez identyfikację nagradzanie i prezentację najsilniejszych marek, które osiągnęły rynkowy sukces.
Tegoroczne wyróżnienie jest dla Martini tym bardziej znaczące ze względu na wprowadzeniew tym roku nowości do portfolio wermutów – Martini Fiero. Poprzednio wprowadzony smak w portfolio – Martini Rosato – został opracowany prawie 40 lat temu.
Nowy smak, którego wyróżnikiem jest dodatek czerwonej pomarańczy, został stworzony z myślą o aperitivo, czyli o celebracji wspólnych chwil z przyjaciółmi, przy przekąskach i rozmowach. Wermut najlepiej smakuje podany jako koktajl Martini Fiero & Tonic, kiedy nuty pomarańczy i mandarynki oraz delikatna gorycz piołunu łączą się z bąbelkami toniku, idealnie zaostrzając apetyt.
O wyborze laureatów decyduje Badanie Superbrands, które jest największym w Polsce konsumenckim badaniem siły i wizerunku marki.Proces certyfikacji wspiera Rada Marek – stałe grono doradcze dla Superbrands w Polsce, które tworzą osoby z wieloletnim doświadczeniem w dziedzinie marketingu, badań, strategii, brandingu, reklamy i PR. Wyniki ich obrad w połączeniu z opiniami konsumentów wpływają na końcową ocenę marek konsumenckich.
Link do strony artykułu: https://uww.wirtualnemedia.pl/centrum-prasowe/artykul/marka-martini-ze-statuetka-superbrands-2019